Sociální sítě a content marketing
Cíle předmětu:
Cílem předmětu je seznámit studenty s jednotlivými přístupy a nástroji v návaznosti na teoretický rámec content marketingu a sociálních sítí. Dalším cílem je naučit studenty aplikovat vybrané systémově-analytické metody v rámci oblasti digitálního marketingu.
Osnova:
- Digitální marketingový model – cesta zákazníka
- Modul – Customer Relationship Management, získání relevantních informací o zákaznících (požadavky zákazníků) – Metoda Quality Function Deployment, analýza potencionálních zákazníků
- Content marketing, on-line marketingová komunikační matice (relevantní komunikační kanály vs. relevantní informace)
- Strategie on-line marketingové komunikace - koncept STDC (See, Think, Do, Care), obsahová síť, vyhledávací síť, systém aukce, ukazatele výkonnosti komunikačních kampaní
- Google Analytics
- Google Ads
- Facebook Business Suite (Facebook Business Manager)
- Firemní stránka na Facebooku a Instagramu
- YouTube, video reklama, YouTube kanál, Twitter, Pinterest, LinkedIn
- Distribuční model, využití statistických metod v on-line kampaních
- Optimalizace pro vyhledavače – (Search Engine Optimization)
- E-shop manager (OpenCart), založení e-shopu, předvedení vybraných funkcionalit e-shopu