Správa placených kampaní na sociálních sítích
Cíl předmětu:
Předmět seznamuje studenty se základními marketingovými postupy pro spravování kampaní na sociálních sítích. Tyto poznatky umožňují pochopit, jak funguje správa a jaké nástroje na ni použít.
Cílem výuky je zvládnutí základních marketingových pojmů, osvojení marketingového myšlení, pochopení zákaznických vztahů a poskytnutí základny pro hlubší studium marketingu, osvojit si práci se základními postupy marketingu na sociálních sítích.
Vstup – prerekvizice
Předmět je určen pro účastníky se základy marketingu, nejlépe kurz digitálního marketingu. Vhodný pro vyšší a střední management z jiných oblastí než marketingu.
Výsledky učení:
Po úspěšném absolvování kurzu budou studenti umět:
- popsat principy fungování marketingu na sociálních sítích,
- rozhodovat se pro správné cílení reklamních kampaní,
- nastavit si jednoduchou marketingovou kampaň,
- sledovat a vyhodnocovat marketingovou kampaň,
- jak vybrat správné publikum,
- jak vybrat správného influencera.
Osnova:
1. týden |
Úvod do předmětu. |
2. týden |
Tradiční vs. digitální marketing. Historie marketingu a jeho vývoj v čase. Rozdíly mezi tradičními přístupy a novým digitálním marketingem. |
3. týden |
Marketingové strategie na sociálních sítích. |
4. týden |
Analýza konkurence. |
5. týden |
Audience. |
6. týden |
Plán publikování. |
7. týden |
Sledování komunity. |
8. týden |
Správa a sledování influencerů. |
9. týden |
Sledování obsahu. |
10. týden |
Placená inzerce a propagace. |
11. týden |
Nasazení umělé inteligence pro chat. |
12. týden |
Vyhodnocování digitálních kampaní a návratnost investice (ROI). |